The summer comes for me too !

I'm writing with the tan still on my skin and the good mood next to the stars. 

I'm back from my holiday at the seaside!I was fine, my suitcase contained just a couple of summer clothes that I couldn't wear for a while. Simple but warm colors, something white, something floral sandals and a pair of bikini. Books to keep the brain active, the iPod, my SLR camera around my neck. Nothing complicated! Not too much jewelry, no makeup on me.

I'm enjoying my last days of vacation in my town, Ovada. The return home is becoming less important every time, now I like to come back say hello to those dear friends that I can count on the hand's fingers, spend the evening talking and then go home, don't sleep too much to get up early and don't waste a morning sleeping. 

Playing with my dog, kidding with my sister and start looking what clothes take home. This time the trip will be extremely long as I leave from Milan. But I really want to go back to London !
And start something new !

Perhaps, starting from the graphic on here ? 

-

Scrivo con l'abbronzatura che ancora tiene è il buon umore che sembra alle stelle. 

Son tornate dalle mie ferie al mare! Sono stata bene, la mia valigia conteneva semplicemente un paio di vestiti estivi che era da un pò che non potevo più indossare. Colori semplici ma caldi, qualcosa di bianco, qualcosa di floreale, sandali e un paio di bikini. Qualche libro per mantenere attivo il cervello, l'iPod, la mia macchina fotografica reflex al collo. Nulla di complicato! Non troppi monili, niente trucco su di me.

E mi godo i miei ultimi giorni di vacanza nel mio paese, Ovada. Tornare assume sempre un significato meno importante, ormai mi piace tornare fare un saluto a quei cari amici che riesco a contare sulle dita di una mano, spendere la serata a parlare e poi tornare a casa, dormire non troppo per non alzarsi tardi e non sprecare una mattinata dormendo. 

Gioco con il mio cane, scherzo con mia sorella e comincio a vedere che vestiti portare a casa. Il viaggio sarà estremamente lungo dato che parto da Milano. Ma ho proprio voglia di tornare a Londra. E cominciare qualcosa di nuovo  !

Forse, partendo dalla grafica del blog  ? 





Commenti

Post popolari in questo blog

National Museum of the American Indian

E il valore (scontato ) delle piccole cose...-.-

When there is nothing else to burn, you gotta set yourself on fire.